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Nous sommes le Jeu 23 Nov - 13:56

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 5.6

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Fyro
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MessageSujet: 5.6   Sam 28 Oct - 21:25

Les nouvelles augmentations :


Citation :
Artifact (item rating 230):

  • +67 Endurance
  • +19 Power
  • +97 Tertiary stat

Legendary (item rating 236):

  • +76 Endurance
  • +33 Power
  • +98 Tertiary stat




=> il y a donc une stat en plus


Apparemment, un item pour faire passer des persos au 70 via des pièces du cartel

il y a des modifs chelous pour le craft
Citation :
Primary traits:

  • A Combatant is proficient in Combat missions.
  • An Underworld Trader is proficient in Underworld Trading missions.
  • A Scavenger is proficient in Scavenging missions
  • A Technician is proficient in Engineering missions.

Secondary traits:

  • Cold-Blooded: Effective for missions in a frozen environment (llum, Hoth, Alderaan, Belsavis, Ziost): increases credit gain by 30%, reduces mission cost by 10%.
  • Jedi Slayer: Effective for missions that have Jedi as enemies: increases CXP gain by 200 upon mission success, increases the companion's Power by 15%.
  • Droid Buddy: Effective when going on a mission with a Droid companion: increases XP gain by 15% upon mission success, guaranteed a loot package of crafting material.
  • Leadership: Effective for Combat missions: increase the companion's Power by 20%, reduce mission duration by 15%, increase the Influence gain by 100 of all companions on the mission upon success.


Une modification pour la composition d'un groupe. Un joueur qui n'a pas le lead peut proposer des personnes à rejoindre le groupe

Changements sur les points d'usage  : http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=9453701#edit9453701
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Taiga
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MessageSujet: Re: 5.6   Dim 29 Oct - 0:58

Le dernier point était fondamental !! Sinon c'est vraiment louche leur histoire de craft, pour l'instant j'imagine qu'ils n'y a qu'eux pour savoir ou ils veulent en venir.
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Kissaki
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MessageSujet: Re: 5.6   Dim 29 Oct - 12:53

On dirait un repompage des familiers de Rift. Certaines missions ont des "embuches" supplémentaires qui fait que si tu envoi un pet qui ne contre pas ces embuches, tu ne gagnes moins/rien. Par contre si tu mets le bon pet pour faire cette mission tu gagnes plus.

En gros au lieu d'envoyer n'importe quel compagnon en mission comme des débiles, il faudra réfléchir auquel on envoi pour espérer avoir la récompense de mission.
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Fyro
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MessageSujet: Re: 5.6   Mer 1 Nov - 12:36

Pour "préparer" les crafts :

Citation :
For a full set (14 augments), you will require:

   14x Encrypted Memory Core (Master Mode Operations & Command Crates)

   28x Charged Matter Transubstantiator (Ranked PvP Missions & Command Crates)

   28x Code Recombinator (from Slicing)

   28x Signal Disruptor (from Slicing)

   70x Infused Assembly Component / Radiant Bonded Attachment (depending on crew skill):
       70x Iokath Recombinator
       280x green Grade 10 material (depending on crew skill)
       280x green Grade 10 material (depending on crew skill)
       280x white Grade 10 material (depending on crew skill)

Je vous laisse comprendre "la blague" sur l'obtention des 2 nouveaux matériaux requis
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Kissaki
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MessageSujet: Re: 5.6   Mer 1 Nov - 20:57

Je ne suis pas sur de la blague alors corriges moi si je dis de la merde : "Quel est l’intérêt de mettre des augments maximales quand pour les avoir tu dois te taper le mode le plus dur des opé ? Et donc que par conséquent cela prouve qu'elles sont inutiles puisque tu as réussi à faire le mode le plus dur sans."

Mais je suis légèrement débile sur les bords alors je me trompe peut être... fou
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Findra
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MessageSujet: Re: 5.6   Mer 1 Nov - 21:15

Bah c'est comme le fait que le meilleur stuff était sur les mode le plus difficile des opés (à l'époque le mode cauchemar).
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Fyro
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MessageSujet: Re: 5.6   Mer 1 Nov - 22:21

oui c'est la seule cohérence.

la blague c'est d'avoir le choix pour des compos de craft en random ou en classé mur
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Fyro
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MessageSujet: Re: 5.6   Ven 3 Nov - 20:25

Citation :
Marauder
Carnage

Ferocity is now stack-based with 2 stacks lasting up to 10 seconds; affecting Devastating Blast, Gore, Vicious Throw, Massacre, Ravage, Smash, and Sweeping Slash; and consuming a stack each time one of those abilities is used
Ferocity grants an additional 3rd stack if used while Berserk is active
The triggered effect for Slaughter now lasts up to 18 seconds, up from 15


Sentinel
Combat

Precision is now stack-based with 2 stacks lasting up to 10 seconds; affecting Clashing Blast, Lance, Dispatch, Blade Rush, Blade Barrage, Force Sweep, and Cyclone Slash; and consuming a stack each time one of those abilities is used
Precision grants an additional 3rd stack if used while Zen is active
The triggered effect for Hand of Justice now lasts up to 18 seconds, up from 15
ils ont failli tuer la spe en mettant 2 stacks ...

mais bon je comprends pas la modif, si les noobs arrivent pas à passer 3 sorts,c'est leur problème !
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chouchenn
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MessageSujet: Re: 5.6   Sam 4 Nov - 5:15

"tuer la classe", tout de suite ^^. 
Je viens de comprendre qu'ils ont oublié l'accent de Marseille dans le doublage de la senti ! :p
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Fyro
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MessageSujet: Re: 5.6   Sam 4 Nov - 12:06

avec 2 stacks comme ils proposaient il y a 2 semaines avant de se faire bâcher, ils tuaient la spe (pas la classe hein ^^^)
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Findra
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MessageSujet: Re: 5.6   Sam 4 Nov - 12:26

En effet, avec 2 stacks, la senti aurait perdu plusieurs centaines de dps.
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chouchenn
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MessageSujet: Re: 5.6   Sam 4 Nov - 13:15

Si 300 ou 600 DPS suffisent à tuer une spé ou une classe, la senti doit être la dernière classe en vie du jeu Smile
Faut croire que la perte de 1000-1500 DPS sur mon commando n'est toujours pas digérée. D'ailleurs il est mort.
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Chakikette
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MessageSujet: Re: 5.6   Sam 4 Nov - 20:04

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Fyro
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MessageSujet: Re: 5.6   Jeu 16 Nov - 20:26

et 1 report, 1 ! Very Happy


Citation :
Quick update on Game Update 5.6. As we are getting closer to the launch of Update, we feel we need just a little bit more time to really bring the new Yavin Warzone up to quality. We are going to pull it out of Game Update 5.6 (launching 11/28), instead it will now launch as a part of 5.6.1 only two weeks later on 12/12. We apologize for the delay in the Warzone, we know that there is a lot of excitement for it and we are eager to get it to you as quick as we can.
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Evangelynne
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MessageSujet: Re: 5.6   Ven 17 Nov - 10:07

mais oh mon dieu, quelle surprenante surprise étonnament étonnante !

Bon sinon, pour rappel, la 5.6 c'est ça :


  • New Flashpoint on Copero, a planet in the Chiss Ascendency (Solo Story, Group Story, Veteran, and Master Modes) and the continuation of the Alliance traitor storyline.

  • The return of Raina Temple.

  • Nahut, the third boss in the Gods From the Machine Operation (Story and Veteran modes).

  • New GSF Deathmatch map set in the orbit over Iokath.

  • Significant changes to Group Finder (new UI, all queuing in one place, upgraded rewards, solo activities added).

  • Legacy-wide Credits and Unassembled Components.

  • Changes to Galactic Command disintegration (gear now disintegrates directly into Unassembled Components to help mitigate RNG).

  • New item, the Master’s Datacron. This allows you to take any existing character and boost them to level 70; this boost does not progress story.

  • And more!

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MessageSujet: Re: 5.6   

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